Tipy na výlet

Trek, MTB
3.5 hodiny

Informace o trase

Trasa vedoucí převážně po cyklotrasách severo západní částí CHKO Slavkovský les

Kladská je bývalá lovecká osada založena v roce 1875. Při příjezdu vás na první pohled zaujme velký dřevěný dům postavený v alpském stylu, jenž původně byl loveckým zámečkem knížete Schönburga-Waldenburga. V okolí osady vede asi 3 kilometry dlouhá naučná stezka provázející místním rašeliništěm, která rozhodně stojí za to si projít ať už před začátkem nebo po konci výletu.
Samotná trasa cyklo výletu začíná po cyklotrase 2135, prvních pět kilometrů vede mírně z kopce do obce Prameny. Následuje stoupání přes Tři Křížky a poté sjezd na rozcestí Nová Ves, kde odbočíte vlevo. Na dalším rozcestí U Dlouhé stoky se dáte znovu doleva a budete pokračovat po cyklotrase 2019. Po té se budete držet zhruba 13 kilometrů, které povedou převážně z kopce a dostanou vás na rozcestí Kamenice kousek od obce Březová. Zde místo odbočení vpravo pojedete rovně. Dostanete se na trasu 2248, po které pojedete 10 kilometrů přes Kamenici a Kostelní Břízu k rozcestí Studánka. Odsud vás už bude zajímat pouze číslo 2136, neboť to značí cyklotrasu, co vás dovede přes osadu Lazy zpět do Kladské.
Výlet je navigačně velmi snadný, stačí se držet očíslovaných cyklotras, které vás provedou po místních silničkách klikatících malebnou krajinou Slavkovského lesa.
start Kladská
50.0255514°N 12.6679197°E

Poslat dotaz

Pro zaslání dotazu je nutné se přihlásit