Tipy na výlet

MTB
3 hodiny

Informace o trase

Čistě MTB trasa s náročnými výjezdy a o to hezčími sjezdy. Projedete se krásnými lesy směrem z Radotína na Mořinu a zpět. Celkově se na 35km nastoupá cca 900m, proto se nenechte zaskočit a raději počítejte s delší dobou v sedle na relativně krátké vzdálenosti.

Ideálním startovním a cílovým bodem vyjížďky je nové Ski a Bike Centrum Radotín, které najdete hned vedle radotínského nádraží na adrese Na Betonce 1. K dispozici je zde jak bikers friendly parkoviště, tak příjemné občerstvení, zázemí pro základní servis, ba dokonce i šatny se sprchou a bike depo.

Občerstvení na trase: Hospůdka na návsi Mořinky – otevřeno pouze o víkendech

Popis trasy:
Z Radotína vyrazíte směrem na západ po červené značce – jsou dvě možnosti, buď přímo po turistické prudké značce do kopce kolem kina, nebo objížďkou po pravé straně směrem od cementárny na kraji Radotína. Když dosáhnete hřebenu s červenou značkou, pokračujete po ní přes Solopisky až do Vonoklas, kde se napojujete na trasu KPŽ2018 trať. Doporučujeme prostudovat trasu na mapě nebo použít gpx soubor. Lze se orientovat i podle zbytků značení na klíčových odbočkách. Trasa vás dovede přes Karlík do Mořinky, kde je možné o víkendech využít zdejší restaurace pro doplnění vody a energie. Zde se začnete stáčet zpět, následuje výjezd „menhir“ – vysoký kámen na kopci v polích jistě nepřehlédnete.
Tady jste lehce za půlkou a nejnáročnější výšlapy už máte za sebou. Pokračujete přes les do Mořiny, opět překřížíte Karlické údolí a technickým výjezdem vystoupáte na Roblín. Zde odbočíte vpravo opět na lesní cesty a po cca 5km se objevíte již podruhé ve Vonoklasech. Zamíříte do lesa a po modré značce dolů do Černošic. Zde doporučujeme přejít lávku a do Radotína se vrátit po druhá straně Berounky, kde je minimální provoz proti frekventované cyklostezce vedoucí přímo.

Užijte si to
Tým SBCR
start Praha
49.9844000°N 14.3613700°E

Poslat dotaz

Pro zaslání dotazu je nutné se přihlásit